افزایش GFR 37-45 می کند که به معنای عملکرد کلیه را می توان بهبود یافته
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

افزایش GFR 37-45 می کند که به معنای عملکرد کلیه را می توان بهبود یافته

GFR یکی از شاخص های مهم از عملکرد کلیه است، پایین تر از سطح است، که به معنای بدتر از عملکرد کلیه است (تمام نام Glomorular نرخ تصفیه است). سپس پس از سطح آن کاهش یافته است، می توانید آن را معکوس می شود؟ اگر افزایش GFR 37-45 می کند که به معنای عملکرد کلیه می توان بهبود بخشید؟

وخامت GFR می تواند در گذشته نمی توان معکوس، اما در حال حاضر با کمک درمان به موقع و منظم، می توان آن را تا حدی بهبود یافته است، حتی آن سخت است به بازگشت به سطح طبیعی است. بنابراین اگر شما می تواند در انتخاب درمان مناسب را انتخاب کنید، شما ممکن است فرصتی برای زندگی بهتر است.

GFR 37 به معنی وجود دارد فقط باقی مانده 37 درصد از عملکرد کلیه به طور معمول می تواند کار کند، آن را در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، نزدیک به مرحله 4 است (در صورتی که سطح آن پایین تر از 30، این بدان معناست که این بیماری است سقوط به مرحله 4 این بیماری ). همانطور که همه ما می دانیم که این مرحله مرحله حیاتی، درمان بهتری به همراه یک رژیم غذایی مناسب ممکن است آن را به عقب می باشد. طب میکرو چینی Osmotherapy درمان مناسب، می تواند این بیماری به طور طبیعی رفع می کند. اما اگر بیماری شما را بدتر و بدتر می رود، حتی آنهایی که درمان های منحصر به فرد می تواند به شما کمک کند.

از بالا ما می دانیم که GFR را می توان 37-45 با درمان مناسب، این بدان معناست که عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته بهبود یافته است.

آیا پاسخ شما می خواهید به شما کردم؟ اگر نیست و یا شما سوال دیگری، لطفا تردید نکنید با ما تماس از طریق ایمیل، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ما ایمیل: کلیه kidney-support@hotmail.com





:: برچسب‌ها: عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته، افزایش GFR 37-45، اصول اولیه CKD ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: